LIM 2013 s Markem Prokopem: Návod k použití

Adam Šilhan   26. 8. 2013


Minulý týden jsem se vrátil z úžasné akce Léto s internetovým marketingem. Rád bych účastníkům letošního druhého termínu, případně i budoucím generacím, předal několik rad.

Dovolená nebo intenzivní kurz

Malevil nabízí neskutečné množství vyžití. Můžete hrát tenis, golf, jezdit v offroadech, na čtyřkolkách, zajít na masáže i do vířivky. Stejně tak ale můžete strávit dopoledne přednáškou, odpoledne workshopem a večer dalším rozebíráním marketingových problémů a diskuzemi.

Raději si dopředu promyslete, zda LIM brát více dovolenkově, nebo jej pojmete jako pořádný zápřah. Každá z možností má něco do sebe. Díky tomu, že jsem se rozhodl předem, jsem se nemusel tahat s golfovým bagem, protože jsem věděl, že bych se na hřiště stejně nedostal. Když nad tím tak přemýšlím, možná to bylo i kvůli tomu, že jsem nějak nevychytal dopravu a nakonec musel autobusem. To mi rozhodování značně ulehčilo.

Malevil po ránu

Nejdůležitější poznatky

1. Připravte se na spánkový deficit

Večerní diskuze u bowlingu jsou tak zapálené, že se od nich málokdy odtrhnete před třetí ráno. To vzhledem k brzkému začátku programu moc místa pro spánek neponechává.

2. Využijte workshopy na maximum

Podle mě jedna z nejhodnotnějších částí LIMu, kterou ale část účastníků opomíjí. Kde jinde máte možnost pracovat s kolegy markeťáky z jiného prostředí a pozorovat je při práci? Navíc pokud se vám je podaří přesvědčit o vhodnosti svého projektu, můžete získat cennou vazbu nejen od nich, ale i od lektorů. Další radou by tedy mohlo být: „Naučte se pitchovat svůj projekt.“

3. Síťujte

Část, kterou obvykle zanedbávám já. Na LIM jezdí široká škála osobností: volnonoháři, majitelé agentur, zástupci větších firem a markeťáci obecně. Kde jinde potkáte pohromadě tolik zajímavých lidí z oboru?

4. Nedávejte si těstoviny

Na závěr pro změnu jedna praktičtější rada. Těstoviny na Malevilu opravdu moc neumí. Co můžu za sebe doporučit je jehněčí kolínko a hovězí žebra, z doslechu pak toskánský tatarák.

 

Pokud si o letošním prvním kurzu chcete přečíst něco víc, odkážu vás na článek Lukáše Pítry, Petra Jiránka, nebo Adama Hazdry. Přečtěte si, jaké bylo Léto s internetovým marketingem 2014.

Kdybych měl akci shrnout pár slovy, nejspíš by se mi to nepodařilo lépe než právě Petrovi: „Nejde o to, že Vám někdo předloží konkrétní návody. Jde o změnu myšlení. O vystoupení z té své komfortní zóny, kdy si cvakáte to svoje, vcelku to šlape, ale nějak zapomínáte na posun. LIM Vám od této choroby pomůže, to mi věřte.“

Závěrečná

Za fotky díky Petrovi LipovskémuTomáši Procházkovi.